Fredag

Idag stack jag o mamma & STOR handla både på citygross & ica kvantum..
Blev en hel del.. Men nu är de inte eko i varken kyl eller frys! ;)
Nilo va jätte lugn o härlig i affären tills vi kom till kassan nere på Ica.. Då blev han galen o bara skrek o skrek!
Jätte jobbigt, men  de gick super ändå! Min lille plutt.. Man vet ju inte riktigt vad man ska göra när man står där i kassan o håller på.. Men aja!
Iallafall när vi var på citygross, kom hur många som helst fram till oss.. Guud sån söt liten bebis, hur mycket kostar han? Jag svarar bara att Han är inte till salu :) & dem ler med hela huvudet o går vidare. Sen 2 äldre farbrödrar kommer fram o tar på honom o säger så fin han är! :) De är så kul.. Man blir så glad som mamma att få höra sånt, speciellt av folk man inte känner heller! TACK FINA NI ♥

Blev kina mat idag, på vår 2 års dag! :) mummmmsigt! Nu är de film & bara mys.

Upp tidigt imorgon. Robin ska jobba , sen är de kalas för mig!
Trevligt :)
Hoppas ni alla har/haft en trevlig fredags kväll! :)


sötfis! ♥



killarna i mitt liv!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0