kvinno kliniken!

Hej alla glada! :)

Idag hade jag sovmogon till tjugo över tio.
Sen blev de att följa med mamma till vårdcentralen vid tio över 11.
Men de tog sån tid, så jag gick till BVC för skulle va där 11.30.
Läkaren va också där & skulle undersöka lillplutten. Va en del frågor & lyssna på hjärta o lungor & de lät bra.
Han hade växt en hel del.
58 lång & 5800g :) Mammas stora kille..
När vi va på BVC,som han skratta! Han skrattade hela hela tiden. SÖTUNGE! ♥
Läkaren läste på hans linne som där stod, "you are my sun-" såg man bara,så drog jag ner byxorna o sa "shine"..
& Nilo börjar skratta, med HELA huvudet! Doktorn säger " Så fin kille " !
Man blir så glad :)

Iallafall, så va jag på återbesök idag..
Gick bra till en början. För jag fråga Eva min BM om jag skulle göra gyn undersökning..
Hon sa att de fick jag välja själv. Men sa ju att de lukta SKIT fortfarande. Så hon sa att de va bäst o kolla de för säkerthets skull.
Jag bara säger, detta är så pinsamt!
Då svarar doktorn, nej de är inte pinsamt. Vi har varit med om MYCKET värre..
När jag väl ligger på britsen, o han undersöker. Frågar han mig, " har du en tampong i? " jag bara " va? " han upprepar de.. Jag bara " nej de har jag inte ".. Nej då hade dem på förlossningen när de sytt mig INTE TAGIT UT "TAMPONGEN" NÄR DE SYTT MIG!!!!!!!!!! retar mig något så fruktansvärt... Så de är de som legat o luktat..
& när han då tar en tång o drar ut den, säger bara FY FAN!! & de dem säger är vi har varit med om så mycket värre Anna.
Men öööörrk! Men doktorn sitter där nere, o håller med mig att de luktar skit..
Så nu ska man gå på pencelin i 10 dagar! JIPPI!

Men de va så kul o träffa mina gamla barnmorskar! Eva & Maria , 2 helt underbara människor! & Maria blev helt såld när hon såg vår fina gosse! hihi, man blir själv så glad när man får höra sånt!! :) & Eva sa direkt, man ser var han kommer ifrån så fin han är! :) ♥



världens gooodaste! ♥

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Visst lyser man av lycka när folk så snällt säger hur underbart söt ens barn är! Jag blir så fruktansvärt stolt :D..... Vad är det för läkare som inte tar ut den? Va fan tror dom att man ska komma ihåg att den sitter inne när man har fått ett underbart barn!? Puckon! Tur att den är borta nu i alla fall :)

2011-08-24 @ 22:02:56
URL: http://mosterstefan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy , tänk att dom bara får göra såna misstag . Hade jag vatt du hade jag anmält detta till ansvarsnämden !!

2011-08-24 @ 22:28:37
Postat av: Sarah

Sicken störd läkare men skönt att ha den ute så att de blir bra.. tänk om inte bm hade velat undersöka, iih.

2011-09-29 @ 00:53:32
URL: http://sakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0