Längesen......

hej alla där ute.

längesen jag bloggade nu.Tänkte att jag får slänga in ett inlägg.

Idag har vi vatt på BVC, gick bra!
Nu är han 55,5 & väger 5220.
Mammas pojk börjar bli stor! ♥


Sen blev de hem till mormor/gammelmormor en runda..
Sen begav vi oss till Ankis hörna, o träffa Lisette!
Hon bjöd på fika o massa mys! :) Längesen man sågs sist..
Dessutom var våra gamla lärare där!
Sen skulle hon vidare & jag,mamma & nilo promenerade bort till konsum..
Där höll dem på att "renovera"..
Sen gick vi hem o mös! Sen blev de att städa undan lite.
Skulle egentligen hem till May,Hampus&Haley! Men blev inte av, för Haley är sjuker.. :(
Så får bli i veckan istället..


Imorgon kommer , Amanda Jimmy & Melodie! MYSIGT!! ♥


mormor med Nilo! ♥


Nilo & hans tjocka mamma! ;) ♥


Lisette & Nilo ♥


Mammas goooding! ♥


Lisette & jag ! ♥
vänner sen förskolan!

Kommentarer
Postat av: petra

Mys =)



Ska bli kul att träffa er när flickorna här hemma är friska ! =)

2011-08-11 @ 19:33:43
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0