söndag.

Nilo sov jätte bra natten till idag! :)
Så skönt, han vaknade en sväng vid 23.30 - 00.00 något & åt en liten skvätt.
Sen sov han till 05.00 !
Robin försökte lura mig att han skulle ner i källaren, men de gick inte så bra!
Men sen gick han bara, så jag ringde honom o bad han dra åt helvete!
Sen ringde jag honom igen & tårarna forsa ner från mina kindor.
Fick ont i hjärtat, o skakade de gjorde jag! DUKTIGT! Va som sagt livrädd.
Men var hemma en HEL KVART SJÄLV!!
Nu väntar vi på May,Hampus & Haley!



sjukt svettig efter att gått en kvart & sprungit på maskinen här hemma! ;) ♥
tack för du har stått ut med mig, under hela graviditeten! mitt humör , speciellt MIN PANIKÅNGEST!!
de har inte bara varit jobbigt för mig. för du har fått vara med mig hela tiden!
jag älskar dig!♥

Kommentarer
Postat av: Petra

härligt med kärlek <3

2011-08-22 @ 20:28:30
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0