Fredag + svett

Idag är de fredag. Fattar ingenting.. Robin har ju varit hemma. Så kändes som fredag igår. Man blir ju helt förvirrad! HAHA! Aja, de är JÄTTE varmt ute.. Svettas som bara den, så blir väll duschen snart, en riktig kall dusch!
SKÖNT..
Händer väll inte allt för mycket, har inte ork eller lust till något! Min mage klöddar, får ta i för kung o fosterland när jag ska försöka bajsa! Ibland går de jätte bra.. Men inte alls ibland. Skit jobbigt verkligen.. & mensvärk på de SOM ATTANS! Så mår inte helt hundra.. Men de får gå. Hoppas iallafall att allt är bra med er?
Skulle på mammaträff i lund egentligen idag, men blev ej så. Skulle hitta på något med min bror. Men han skulle jobba o har inte slutat än.. Men hade nog inte åkt ändå, pgr utav att de är som de är.
Men de är väll snart över hoppas jag! :)
Ha en skön fredag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0