lund + v34+0

Idag går jag in i v 34+0 , tiden går fort. Men samtidigt sakta.
Var inne i lund idag & de gick SUPER BRA!! :D
Hon tryckte o klämde & checka läget.. Hjärtat slog på som bara den efter åt. Sprattlade för fullt där inne.
Mätte magen också, VÄXT en del.
Så nästa gång jag ska in så som är om 2 veckor. Då ska jag på flödes, vanligt UL & UL för "för stora" barn. Spännande, ska träffa läkare också ifrån förlossnings avdelningen! Som ska bedömma om NÄR jag ska bli igångsatt.. & de kommer bli runt 2-3 veckor!

Nu väntar jag bara på att vår hyresvärd ska ringa o säga att vi kan flytta in! För nu börjar de bli brottom.
De är liksom ingen lek som sagt!! JAG vill iallafall att allt ska vara färdigt & allt på plats innan vår plutt kommer ut.Tror faktiskt att dem flesta vill ha allt på plats innan något stort händer i ens liv!


Hon blev dessutom chockad av att mitt blodtryck håller sig! Eftersom jag SVULLNAT en hel del..
135/75 & ingen äggvita. Super bra! :)

Nu blir de luch & vila! I need.
Ha de så bra sålänge.
Puss♥


Huvudet hade dessutom sjunkit ner en bit till.. :)
SÅ lilleman är beredd, han gör sig redo! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0