tisdag + läkare

Hejhejhej..
Som ni sett så har jag inte varit så aktiv på bloggen.
Har tänkt skriva, men lite dåligt med tid & när jag väl haft tid har jag inte haft någon lust.

Åska i luften eller?! ser lite mörkt ut på vissa håll.
Men de behövs, även om jag HATAR åska verkligen.

Idag ringde min läkare, han tyckte att de fanns LITE höga värden.. & de va oftast vid lunch. Men JAG själv tycker att värdena är bättre. Medelvärdet låg på 7,8 eller något. Men de är ju tack vare för att ligger mitt socker lite högre än vad de ska, så kollar jag de oftare för att se så de går ner. Men annars va de väll bra! Ska in till BM imorgon, så får vi se vad vi kommer fram till & vad hon har att säga! Hoppas självklart på något possitivt.. :) Men vi får allt se vad som sker...

Svullen som man är både fötter,ben&fingrar! ÖVERALLT verkligen..

Helgen har dessutom varit suverän. I söndes var vi hos svärföräldrarna,helt undebart! Mamma&Micke var också med. De blev grillat! Så gott det var.. :))

Lägger in några bilder som är nya & tagna förra veckan! :))



Johan&Sandy i ringsjön i lördes! :)


Mamma, Johan & Sandy :)


Robin :)


Robin,Mamma,Johan & Ludvig. Jocke är i vattnet med Sandy!
4
Anders & Micke :)

Pia :)

Micke,Mamma & Anders :)

Fredrik & Robin :)

Trollen vi hade med oss :) anders&pia! :)


Robin igår :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0