Avd 44

Sitter o läser på internet om avd 44 på kk!
Där jag ska ligga när lillplutten kommit ut..
Den avd är för komplikationer, blödningar, diabetes patieter!
Därför hamnar jag där. Har suttit o läst lite, intressant faktiskt!
Verkar vara mycket härlig personal, som vill en väl.
De sägs ju att dem säger att man ska amma si & så..
Men läste att de står att dem finns för en om man vill ha deras hjälp..
För att dem har utbildningar o så, för att de ska hjälpa sina patienter!
Så dem tvingar inte de på någon, att dem ska bossa över en..
Jag räknar väll att vi får ligga inlagda 3-7 dagar.. På mammas tid så la hon inne i 14 dagar..
& jag känner andra som åkt hem dagen efter, fast de haft sin diabetes..
Men samtidigt tycker jag att de är en trygghet att vara där dem första dagarna..
Vi ska få ett enkelt rum, de har min BM lovat mig! För jag sa att jag ligger där inte själv..
För jag vill ha Robin där!
Men när jag kom ungefär längst ner på sidan, ser jag att de kostar 80:- för mig & 250:- för partner.. Per dygn!
Jag kan väll känna att de blir ju dyrt om man ska vara där inne sålänge.. Helt otroligt att de ska kosta!
Men som sagt man har inte så mycket annat att välja på.
Sen läste jag lite om kjesarsnitt o så. Men vi hoppas ju på att de ska gå den normala vägen :)
Som de gör förhoppningsvis.




en bild på personalen där. ( vet inte om den är gammal )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0