Dåligt

För det första har jag inte bloggat på 2 dagar! Ska jag vara helt ärlig så har jag inte känt för det.. Pgr av att de varit massa klödd! Med hyresvärd o så.. Blir tokig!! Fattar inte hur man kan göra så! Men från de ena till det andra, så va vi i ystad i lördes! Vi körde raggarbilen dit, åkte med mamma&micke! Så åkte vi till mormor&sven i husvagnen! Mycket trevligt. Det bjöds på grillat & stekt potatis sallad o bagett med vitlöks smak! Det var verkligen jätte gott, & en toppen dag! Vi gick upp vid vägen o kollade på bilarna som rullade förbi.. Men gick tillbaka efter en stund, börja ju ÖS regna! Tråkigt verkligen.. Jag mormor, sven o mamma gick tillbaks först! Blev av med robin o micke! Dem stannade kvar en stund! Sen fika vk, & sen gav oss hem vid 22 tiden! Nu ska jag kolla klart på bigbrother! Sen sova, :) Inga bilder för blev blogga från mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0