diabetes läkaren

Idag är de tisdag, vilket betyder att då är de dags för samtal med läkaren.
Sist jag var inne i Lund fick jag reda på varför de inte va min gamla läkare som brukade ringa..
Han hade semester, för han börjar dra sig mot pensionen.. Själv tycker jag de är tråkigt.
Är de alltid någon man gillar som försvinner.
Men så smånigom kommer han tillbaka, & hoppas på att han stannar ett tag till..
Alltid när han ringer är han såååå glaaaad, "Hej! Dag Ursing här. Hur är det med dig Anna?"
& hans dialekt de är så härligt. Man blir glad av att prata med honom.


De va iaf någon annan som ringde idag, en kvinlig!
Höjde doserna lite.. Tar rätt så mycket insulin nu.. Blir nästan RÄDD!? haha..
De är inte vanligt att jag tar såååå MYCKET.. Brukar annars ligga runt 16-20..
Men nu är de 28-32. Inte dåligt. Spelar ingen roll om sockret ligger på 5 el 10..

Idag har jag faktiskt varit duktig, jane körde mig & miche till källhaga för att vi skulle möta mamma..
& ha följe med henne hem.. Vi gick ifrån källhaga, de är ändån en bit därifrån o hem till mig!
För engångs skull kunde jag gå så långt utan att ha ont. Men kände trycket ändå,mot blåsan..
Sen blev de inom Ankis Hörna o köpa med sig bagett hem, MUMS!



Kommentarer
Postat av: Jan e banan e

Maha, du gick till Ankis hörna, resten körde jag :p Försök inte unga dam ;)

Love u <3

2011-05-03 @ 21:05:26
Postat av: Carro

Sv: Ja det är faktiskt sant... :)



Tänkte bara säga, de kommer upp en ruta att man ska fylla i användarnamn och lösenord när man går in här på din blogg, vet inte vad de beror på? Kanske ska du kolla inställningarna, eller om du har tagit någon bild från din låsta blogg och lagt in här, så kan det nog bli så...



Söt katt föresten :)

2011-05-03 @ 21:42:31
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0