Eslöv.

Idag har jag & mamma först varit på vårdcentralen o tagit prover.
Sen ringde jag in till lund, så jag fick ändrat tiden. Så ska va där den 11/5 ist, då jag är i v 30+0.
Prata om förlossning. Ser fram emot de faktiskt. Sen en dag skulle vi gå ner o kolla på förlossningen.
Sen körde vi till Eslöv till Morfar&Ann-britt. Va där vid halv 11 & kom hem vid 15.30 kanske!
Mycket trevligt. Helena & Sanna var också där, första gången jag träffade den lilla loppan! Så sööööt.

Har sån fruktansvärd halsbränna, så jag håller på att få flipp!
Bränner som attans. Dessutom kan jag inte skita! :/ mindre kul kan jag påpeka..
Aja, förr eller senare kommer de väll ut något! Kan inte ta i för mycket, även om jag skulle vilja. HAHA!
& mina fingrar är så otroligt svullna, kan inte ha ringar på fingrarna ens! Ser ut som prinskorvar..
Usch, nej nu klagar jag alldeles för mycket.. FÖRLÅT!



v29+1 tagen idag..


Morfar & Ann-Britt o Sanna! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0