Fredagen den 13de & BARA SKIT!

Idag är de fredagen den 13de.
Den enda fredagen den 13de vi har detta året!
Har inte haft någon otur idag. ÄN iallafall! Men får hoppas att vi slipper de.
Brukar inte, men man ska aldrig säga aldrig som sagt..


Som sagt, igår skulle vi ju skriva kontrakt & kolla den nya lägenheten!
hmm... De blev ju inte riktigt så nä.
Skulle träffas 17.30. Han sa att han kunde bli lite sen, men så sa jag slå då bara en pling så vi vet.
17.45 så, har han varken ringt eller dykt upp! Så jag ringer honom,2 ggr!!
Inget svar.. & jag blir mer o mer förbannad.. Så jag skickar till hans dotter, o efter en stund ringer hon upp..
han är på pog, han fastna där. Han skulle äta där för dem bjöd på mat grillat. Han undrar om han kan komma senare om ni ska vara hemma.
Jag svarar: Okej? Ja men de kan han göra.. De är lugnt!
Vi väntar o väntar.. Jag skickar o frågar om hon vet när de slutar o de visste hon inte & de visste tydligen inte han heller..
Så jag gick här o var förbannad, tillslut sa Robin.. Vi sticker ut o kör en runda.. Så de gjorde vi...
Vid 20.30-21.00 så va vi hemma igen, o vi hade inte hört ngt! Sen skickar hans dotter att hon pratat med honom o då hade han sagt att de blev lite sent & att han skulle ringa mig direkt.. & att han tänkte komma in som idag!
Ingen ringde..& ingen har dykt upp.. Så skickar hon att jag ska ringa honom, så tänkte jag näää, de gör jag bannemej inte! Jag har ringt o jagat honom vad jag ska..
Så nu är jag så arg&besviken på hur man kan lova en sak & bara skita i de?! När han hyrt ut vår lägenhet, så den personen ska flytta in den 1/7... KUL!! & vi får inte reda på ett SMACK!!!
Spännande (Y) , går de o va något annat än förbannad & jävligt ledsen?! Nej, skulle inte tro det..


Så idag blir de att bara sitta hemma o ta de väldigt lugnt o lugna ner nerverna!
Mysa i soffan, framför tv:n. Men min underbara sambo, blev kebab o pizza till mat idag! Gott & nu inväntas en härlig mys kväll med min älskling! & vår sprattlande lilla filur i magen! :) ♥
Hoppas ni får en bra fredag! ♥



google bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0