Fridaaaaaay

Idag är det fredag!
Robin va hemma tidigt idag :) helt underbaaaart..
Har inte gjort så värst mycket idag, plockat undan lite & ringt några viktiga samtal!
Men en viss person jag måste ha tag i, hör varken av sig eller svarar mig! IRRITERANDE..

Jag är inte på STRÅLANDE humör idag.. Inte för fem j*vla öre alltså.
& de blev ju inte bättre av att en idiot kommer med kommenaten. *h*n är död* !!!
Bara för jag sa att vår plutt inte rörde sig lika mycket längre, vilket beror på att de börjar bli ont om plats där inne.
& börjar lägga sig till rätta.
Så de gjorde inte min dag bättre kan jag ju säga. Så just nu vill jag inte ens SE DIG!!

Annars blir de en lugn fredag, mysa & ta de lugnt. Imorgon blir de ju full fart med packning & grejor till flytten
.

& ett stort grattis till lille Mion,som blir EN MÅNAD IDAG! :)
& såklart grattis till Sofie & Marcus som varit lyckliga föräldrar i en månad!
Han är så fin er lilla pojk! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0