Hässleholm

Idag va de lördag..
Vi steg upp vid 07.00 tiden imorse, skulle upp o fixa till sig & så!
Självklart skulle jag ha varm chokladmjölk med mig! Så gott. Blivit beroende av de nu. ;)
Gör de med kakao,mjölk & sötningsmedel! Super gott..
Mamma&Micke var här o hämtade oss kl 8.15 ungefär. Sen körde vi mot höör.
Skulle möta upp dem andra där, som är med i deras raggar klubb.
När vi väl kom upp till hässleholm så gick vi lite o kollade på alla bilar & gick på "marknaden"..
& Mamma fick känning "lågt blodsocker", hon mådde SKIT rent ut sagt.. Hon höll på att falla ihop. Så jag & Micke fick ta henne i vars en arm o snällt dra med henne ner till bilen igen, för att få i henne mer "socker".. Så hon fick vanlig cola & käkade 2 mackor. Så hon började bli bättre, men nu mår hon bra igen! & såklart fick jag panik som vanligt! Hatar när de händer, för hon svarar inte o ögonen är inte som dem ska & benen viker sig! Så folk trodde hon va STUPAD verkligen.. Men de var hon icke.. Usch, men nu är de bra igen! Som tur är :) Mamma♥
Sen efter ett tag så fortsatte vi att kolla lite o gå rundor. Hur trevligt som helst. Fanns massor av saker med Elvis, fanns en slips med Elvis! Riktigt fin & 50:- riktigt billigt..
Fanns också massa bodies o små tröjor till små bebisar & barn i 2-4 år. Jätte fint! & såklart kunde man inte låta bli att köpa en söt liten bodie! 0-3 månader.
När vi kom hem kände jag mig febrig o dann! Frös o yr.. Hemskt. Men nu är de lite bättre iaf! Efter maten.

Nu har vi nyss käkat kina mat & kollat film! & nu blir de fotboll............. PUST! Vill inte kolla på de, men har inte så mycket till val. Annars har vår dag varit perfekt! ♥
Tack till mamma,micke&robin som gjorde min dag super bra!
Sen blir de att krypa ner i en varm säng & bara mysa.
Ha de så bra :) ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0