Lördag

Idag sov vi ganska så länge, eller rättaresagt JAG!
Vaknade o gick upp, då ligger Robin i soffan o spelar Fifa.
Käkade frukost & tittade tv en stund. 
Sen blev de att plocka undan disken sen igår o skriva en inköps lista!
Va & stor handla på Ica kvatum. Blev massa mat o grejor. BEHÖVLGT!
Det ekade i både kyl & frys innan.. HAHA!
Blev tacos till mat, super gott!!
Nu väntar bara duschen, sen blir de film & mys resten av kvällen!♥ Om han kan släppa tv-spelet..
Som jag allt hoppas på!
Så till filmen blir de choklad pudding & vispgrädde! Robin fixade de snyggt innan o la de i glas!
Det får komma bild på de sen, när där är grädde o fix på ! :)

Hoppas ni får en mysig lördag, för det ska iallafall jag! :)

Glömde berätta att jag snackade med hyresvärden idag & vi fick lägenheten där nere :)
en 3:a nedre plan! SKÖNT! :D Så flytten sker i juni.. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0