Måndag + livmodertappen

Då va de måndag IGEN!
Veckorna går rätt så fort ändå tycker jag.. Även om allt går ganska så sakta just nu!
Väntar på att vi ska få flytta in i vår nya lägenhet. Som vi längtar, o speciellt att få allt i ordning.
Då ser vi vad vi har till vår lille plutt också, för nu ligger lite där o lite här!
Spjälsäng o så ska förberedas också då såklart! :) Som står hos Robins föräldrar nu. Dem har fixat allt till den, o köpt sängen! Tack, ni är underbara! ♥

Vissa ord är ganske inte så trevliga!!!
Livmoder tappen börjar dra ihopa sig nu, så nu bevisar de att de snart är dags, underbart! Första gången jag "kände" den va när jag torkade mig, tänkte vad är de för något?! Trodde först de va klitoris. Men tänkte den är inte stor,dallrig o jätte mjuk?! hmm.. Sen när vi pratade om förlossning när jag va hos BM så nämde hon ju detta. Så då koppla man de. Den viker ju ut sig, o är lång o hård i början. Sen när de börjar bli dags o så, så drar den ihopa sig o blir mjuk! :) Längtar verkligen tills jag ligger där :)))  Spännande..

Sen skulle vi tvättat kl 15 idag! Har vi fått gjort det?!?!?! Nej... Pgr av att tvättmaskinen är sönder.. Har vatt de nu i ÖVER 1 VECKA!!!! Blir så satans förbannad.. Konstigt att man konstant är på dåligt humör,när allt går snett? & folk klöödar... Som grannen sa, 2 dagar kan man köpa, för de är klart att en tvättmaskin kan gå sönder!! Men fan inte 1 vecka.. De är skandal... Verkligen!! Inga kläder, ingenting! JIPPI... Han skulle komma idag, o fixa de. Men inte dykt upp än o de är 3 timmar sen nu.. Blir tokig. Kommer den att fixas ikväll, tro mig! Jag kommer tvätta HELA NATTEN!! Skiter jag fullständigt i.. :D Ja förlåt, för att jag är sur o klagar.. Men läget är tyvärr så nu! När allt går åt HELT fel håll!


Världens finaste svärföräldrar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0