nyblogg.

hejsan svejsan!
jag kommer använda denna blogg istället.
Vill inte ha en lösen skyddad blogg. Pgr av att jag tycker de är kul att ha många läsare.
Jag kommer självfallet att skriva lika mycket här som jag gjorde i den andra. Den andra kommer också att vara kvar.Men kommer stå mer "privata" saker i den kanske. Tråkigt att få dumma kommentarer bara. Men jag har valt att strunta i de & kommer de fler så får jag kolla upp vem de är som inte har något eget liv. Utan måste klaga på andras.. Pgr utav all avundsjuka! De är precis vad de handlar om.. Men jag har mina aningar om vem de kan vara! & blir inte ett dugg förvånad.. Just DÄRFÖR har jag valt att sortera på facebook också, som jag sagt innan.. De jag har plockat bort, handlar inte om att jag inte vill ha kontakt med dem.. Utan att de finns folk som dem umgås med som är rätt nyfikna & käften går i ETT! & jag känner inte för att folk ska springa runder o prata om MITT liv.. Tycker att jag sköter de bäst själv.. Folk får absolut ha sina åsikter, men de går till en viss gräns.. Skiter fullständigt i vad som snackas om MIG egentligen.. Men drygt att MAN MÅSTE VARA ANONYM FÖR ATT BERÄTTA VAD MAN TYCKER OM FOLK!! Tycker självfallet att de är väldigt barnsligt.. Stå upp för er själva & va ärliga istället.. Tycker den/ni att jag är falsk, FINE! De rör inte mig i ryggen, men de är inte svårare än att säga de TILL MIG.. & inte kommentera de anonymt.. Skriv då namn , elller mejl adress så jag vet vem de är som tycker de. Jag uppskattar sanning! INTE falskhet. Tycker ni inte om mig för den jag är så säg det istället, eller tycker ni att jag gör något fel. SÄG DE! De är inte svårare.. Jag tar emot de & bryr mig sedan inte om de mer.. Så snälla NI , lägga KORKADE kommentarer.. Helt okej, men INTE om VÅRT BARN & dessutom INTE ANONYMT! LÄR ER ATT STÅ UPP FÖR VEM NI ÄR!!! Va inte rädda för er själva, de kommer man ingenstans med..


Sen skriver jag VAD jag VILL & BERÄTTAR VAD JAG VILL!! Man måste få vara nyfikna, men man måste acceptera vad folk vill också!


Kommentarer
Postat av: Sabina Lindblad

Äsch dumma människor som inte har något unns av eget liv och stolthet finns det gott om.. Inte lönt att lägga energi på dem för det är dem det är synd om :)

Förresten, var det dig jag gick förbi brevid Sion häromdagen? Kom inte att tänka på förrän nån minut efter att det liknade dig :)

2011-05-01 @ 23:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0