Onsdag + v 32+0

Då va de onsdag idag.. Ingen speciell dag!
Går in i v 32+0 idag! :)
Igår va de ju kulturkalas, de va inget att hurra över precis! Tyckte inte jag iallafall..
Men träffade lite trevliga människor. :)
Hade de trevligt med Robin,Mamma,May,Hampus,Haley & Corneila! :) Mycket skratt & flumm!
& såklart va de inte en Anna&Haley dag igår.. Hon slogs o drog i hår.. HAHA! Men jag tycker om henne ändå!
Hon är mitt lilla charmtroll den sötingen, jag fick iaf en puss! & lite mys. Men de va inte mycket haha.
Sen när vi kom hem så blev de varmchoklad mjölk & BB! Sen hoppa vi i sängen direkt. Trött o ont överallt.

Ska försöka packa lite
, o se hur långt jag kommer.. Hm! Sen har jag ringt Ringsjö energi o sagt upp elen & flyttat den till den nya lägenheten!
Sen blir de antagligen bara att slappa.. Trött & mår illa o känner mig smått irriterad.. Fråga mig inte varför!
Men blir galen av att bara sitta i denna jälvla förbaskade lägenhet.. Vill hitta på saker. Som dessutom får tiden att gå.. För nu går allt i slowmotion! drygt... Innan gjorde man alltid nått, men nu händer absolut inget! Konstigt att man mår som man mår..
Aja sluta gnäll!!!!!


Magbild v 31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0