Tisdag + dialäkare

Tror de är måndag idag.. Knäppt aja!
Hur är de med er alla?!
Själv är de inte SÅ JÄTTE BRA!
Trött,hängig & yr.. Känner inte för nått alls över huvudtaget..
Får se hur de blir med kultur kalaset! Om man känner för att traska ner eller hur man gör.
Har snackat om att träffa May,Hampus&Haley! & de vill jag jätte gärna..
Dessutom så kom Michelle imorse, blev inte så mycket sovande! & de blev de inte inatt heller..
Så inte konstigt att man är trött & helt väck.. Menmen...........
Idag ringde min efterlängtade läkare DAG URSING! :D
& jag blev överlycklig att de var han som ringde..  Vi höjde nattinsulinet ytterligare till 28 som jag ska ta på kvällen..
Men de andra e detsamma! Kommer bli en chock sen när plutten är ute, o jag kommer inte stick i den STORA magen & kommer inte ta SÅ MYCKET insulin. Kommer bli en liten förändring! Men de kommer gå bra :)
Nu ska jag nog vila en stund, sen får jag väll snällt göra vid mig o gå ner till byn!
Kan ju hoppas att vädret håller sig bara.
Ni får ha de så bra & var rädda om er.

Måste visa vår underbara kise, kolla som hon ligger! haha, charmtroll! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0