Torsdag

Dåliga på att läsa ser jag! Tycker ni de är tråkigt, berätta om fråga om ni vill veta något! Så skriver jag om det istället!

Igår va de ju inte som väntat, blev skit av exakt allt.. Men de löste sig till slut, som tur va! Missförstånd, inget ovanligt att de blir så via telefon.
Men känns underbart att de är löst iallafall! ♥
Idag tänkte jag blogga om hur mitt liv sett ut tidigare, la o funderade på det innan imorse..
Men just nu känner jag inte för de längre! Så får se om de kanske kommer ikväll om jag har tid, eller om de kommer imorgon! Får se när jag har tid för de LÅÅÅÅNGA inlägget isåfall.. Imorgon ska jag in till lund, på Flödes undersökning, UL & träffa BM! :)
May,Hampus&Haley kom hit en stund! Prata o mös , underbart! De lilla livet är så fin! ♥ & självklart hennes föräldrar också helt fantastiska. ♥ Ni betyder en förmögenhet! & de hoppas jag att ni vet om.

Nu väntar jag på Robin & hoppas han kommer snart.. Blir mat & packa lite.
Sen ta de lite lungt väll.. Myspys! Får göra dagen bättre än va de blev igår! ♥

& Tack till min fina mamma för du ställer upp! & Tack till pappa för pratstunden! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0