Underbart

Idag har de verkligen varit en toppen dag! :)
Värme & svett! ;) HAHA!
Först var jag o mamma på dagen som vanligt :)
Vi gick o la oss, somnade o vaknade vid 11 tiden!
Sen körde vi ner o hämtade Emma Wendler, & körde till netto. Sen blev de hem igen & käkade lunch!
Blev att sitta i solen ett tag, GUD SÅ SVETTIGT! Snyggt, absolut!
Mamma&Emma drack lite kaffe & jag höll mig till kolsyrat vatten, toppen!
Sen körde mamma & jobba. Så jag o Emma sprang ner o slängde in tvätt, sen iväg till Jeanette!
& där träffade vi Sandra Wendler :) Mycket trevligt!
När vi sen kom hem så blev de ner en runda i tvättstugan igen, sen snackade vi en massa om gamla saker & allt! Helt underbart :D .. När jag börjar på maten, då ringer Johan o frågar om vi ska grilla. TACK FÖR DEN! ;)
Så blev att Johan & Tim kom hit o grilla & jag Emma & Robin åt fläskpannkaka! :D Lika gott de!
När Robin kommer hem tar han en skål med vatten & kastar på Johan, de va så allt de roliga börja.
Sen brottas dem o håller på lite. Sen när Tim&Johan sitter o äter så kastar Emma en halv dl vatten på johan.
Han tror att de är Robin & kastar potatissallad på fönstret i köket & drar sin kladdiga hand på altandörren! YES!!
HAHA, sen hade han & Emma verkligen MATKRIG! ;D Detta har gjort min dag så HIMLANS bra! :D

Tack till er fina människor! <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0