undersökning + igångsättning.

idag va de ju dags att åka till lund på undersökningar!
först skulle jag på flödesundersökning & allt var jätte fint! & de följde kurvan o kärl såg bra ut! Jätte fint.
sen skulle jag på UL o kolla lite, plutt hade växt en HEL DEL. Hon som kollade sa att de var en liten tjockis
hade växt en del om magen, väger nu 2466g.. 23% "för stor" men som sagt hellre för stor än för liten :) Vår lilla tjockis bebis. Hihii!
sen skulle jag träffa BM & de gick också bra, blodtrycket låg på 120/70 helt normalt, inget äggvita! Men hon såg i mitt ansikte att jag svullnat. & har gjort det en del.. Vi lyssnade på hjärtat o de va också TOPPEN, 145-150 låg de på. Precis som de ska. Kände o klämde på magen o de var fint!
Sen sa hon de att vi skulle kolla hur magen växt i v34 när jag ska in igen, o då börjar vi nog prata om igångsättning!
Eftersom plutt växer så. & att blir de en STOR bebis så blir de kejsarsnitt & då snackade hon om 5kg sa hon.. Men vi får hoppas på att de håller här & stannar upp lite. Men gör ABSOLUT inget om lillfisen vill ut snart ;)
Så allt är bra med oss! HELT UNDERBART!

Tack för en bra dag Mammi ♥

Sen körde vi ut till Nova & kollade lite. & lindex på Nova är verkligen PISS!! Enligt mig..
Vi eller rättarsagt plutts mormor köpte 2 bodys & "hängsleshorts" på H&M så fint! & tack mammi!


En blå & en vit body :)


& en liten vacker fot på vår älsklings hjärta! ♥



Kommentarer
Postat av: Natalie

Vilken fin body :)

2011-05-28 @ 16:40:23
URL: http://natalieschiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0