v 29+0

Idag går jag in i v 29.

Känns som tiden bara springer iväg. Man vet knappt vad som är verklighet eller något.
& vårt lilla hjärta kommer snaaaart! Nu är de inte länge kvar.
& antagligen blir jag ju igångsatt.. Så jag vet ju INTE exakt när de kommer att ske.
Får reda på mer i v36 då kan dem säga EXAKT! Eventuellt blir de redan då eller runt v37..
Dem tippar åt de hållet iaf. För att vår lilla plutt är större än vanligt..
Väger 1477g nu.. & är större runt mage & huvud än vad pluttis ska vara!
Så fortsätter plutten att växa så som nu, så kommer de bli tidigt!

Idag har jag städat hela lägenheten,så sköööönt att ha de rent o snyggt omkring sig IGEN!
Dessutom när jag skulle laga mat, så kokade vattnet, o jag skulle mäta upp vattnet till Robin's mos..
Tror ni inte att jag blir sjukt stressad &
BRÄNNER MIG?? AJAJAJ!
Robin kommer innanför dörren o jag berättar de, så tar han min hand som jag hade under vattnet & pussar på den!
Så söt han är, mitt lilla hjärta! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0