7 min...

7 minuter idag!
Känner mig väldigt flitig.. (faktiskt......) även om jag borde springa i 30 minuter! Men som sagt, det tar tid o jobba upp de! Springa med 80kg på 1,62-3 kropp! De är inte nådigt kan jag ju säga... Då jag inte lyckats gå ner mer än 10 kg i vikt! Från 67 kg till 95kg!! Inte dåligt! Har liksom 13 kg kvar att gå ner. Till den kropp jag hade innan.. Så nu ska de försökas sluta äta godis också! Inte mer än lördagar! Jag MÅSTE!!!
Men kommer inte vara nöjd ändå! För ALLA STORA bristningar! Tro mig, ni vill inte se min kropp! :(

Men kan känna att jag är super fin ändå! :) för mig själv. Gör de för min egen skull, verkligen inte för någon annans! Folk får tycka, o kolla konstigt på mig! Jag bryr mig inte :) tyck om mig för den jag är istället! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Vi skulle kunna ta en powerwalk varje dag... eller så ofta vi orkar. Haha! xD



Bristningarna bleks ju, och jag tycker du är vacker! Man bryr sig alltid mest själv hur man ser ut :D

2011-10-03 @ 21:53:38
URL: http://marianorrman.webb.se
Postat av: Sarah

Att hitta hälsan genom att äta vettigt & motionera låter klokt. Vet inte alls hur du ser ut dock men en balans där är alltid nyttigt. Gällande bristningarna tycker jag du ska slappna av.. De är bevis på att din lilla parvel kämpat sig ut i dagsljuset. Var stolt! :)

2011-10-04 @ 00:49:10
URL: http://sakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0