Hatar........ + tisdag

Hejhejhej & hemskt mycket hej!!
Tisdag idag.. Jag trodde de va onsdag?!? Tjena... What Ever!
Blev att ligga o dra sig i sängen ungefär halva dagen.. Sen blev de en träff med Emma, jätte trevligt! & hennes lille bebis! :) sen kom Johan också! :) trevligt!..
Nu sitter jag i soffan o bara slöar.. Men nilo brevid mig, först la han i sin säng, men vaknade! Så han kom ut till mammsen istället! <3
Första natten igår till idag, sov Nilo i sin egen säng! & de kändes så himla konstigt! :( min lilla bebis!

& detta eviga dilemma!!! Jag HATAR, VERKLIGEN HATAR ATT VARA ENSAM!!!! e de fler än jag som gör det?!?! :(( usch!!! Inte kul alls.. Bara jävligt jobbigt...

Här ser ni en bebis, som älskar att dra täcket över huvudet & snuttis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0