Onsdag.. 2 dagar utan!!

Hej hopp gummi stövel ;)
Där fick jag till de...
Idag skulle jag egentligen följt med Sofie till eslöv, för att hålla föreläsning om att vara ung mamma! Men d gick ju inte som jag sett framemot.. Mamma kom o väckte mig halv 9 & vi skulle ta bussen kl 9.........?!? Panik får jag,lågt blodsocker & en SNARKANDE bebis brevid.. (SUCK) Så d gick inte alls så bra o så som jag ville. Så jag kom inte iväg som jag lovat.. Så jädrans typiskt... Så de blev att ta de lugnt ett tag, sen blev de städning! Disk o så! Inte damsugat inu.. (men orkar jag det?!?) haha, de är ett MÅSTE!!
Nilo sov iaf till tjugo över tio.. Helt otroligt.. Blev helt chockad! Men så skönt både för han o för mig! De blev en promenad också innan, så skönt det var! Johan&Jane köpte glass! & käka de o jag tittade på! :) DUKTIGA JAG!! 2 dagar UTAN godis nu! Super bra! För att vara JAG!! De blir att springa en halvtimme ikväll!! Antingen innan eller efter bonde söker fru!
Ha det suppppper!
Kramar A.
& lilla Nilo håller nappflaskan själv! Finaste duu! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0