Torsdag

Efter bravaderna igår kväll så känns de fortfarande sådär...... Önska att man kunde låsa allt skit bakom sig o bara vara sams! Speciellt när man fattat ett tycke, som att de va en av de närmsta vännerna! Men allt kan bli så fruktansvärt fel.... Aja! Inte mer snack om de!!!

Torsdag idag, fortfarande utan godis! :) super känns de!! Men snart är det lördag! Robin har dock redan ätit godis & kakor! Men jag har faktiskt lyckats hålla mig.. Känner mig super duktig! Jag som bara brukar trycka i mig..
Första dagen idag Nilo prövar på burkmat, de gick ner! Men han tänkte nog, " va fasiken är de min mamma stoppar i mig " haha! Sen har han fått typ "juice" dricka.. De gilla han super mycket iaf! Så de va ju bra! :)) nu sover lillfisen i famnen här hos mig.. Mysigt!!
De blir strax att ge sig på springandet!! kämpa kämpa, sen söndag blir de eventuellt zumba!! :) super skoj! Vi får allt se.. Nilo ska få spruta imorgon , båda benen! 3 månaders sprutan. Som vi fick skjuta fram! Så hoppas på att de ska gå bra! :) men han är van & är så duktig! Mitt lilla hjärta! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0