Underbara dag!

Lördag=helt underbar dag!
Super bra start, dock inte halsont & täppt! Men bort ifrån de, så har dagen varit super!! Blev en morgon fylld med mys & en super glad bebis! Vilket är underbart! Sen blev de att städa, torka golv, dammsuga & ALLT!! Super fint & fresh blev de! :)) FANTASTISKT!
Sen stack jag & jane o handla till ostbrickan, blev dock läsk istället för vin! Super gott. Sen blev d Kina Mat! Sen dök mamma upp, o sen kom de fler o fler!
ÄÄNTLIGEN, fick jag träffa fina underbara Nathalie! Som höll i sexpartyt idag! Så kul vi hade, ALLIHOPA! fantastiskt kul var de! & de kommer ske fler gånger! Alla handlade, de va super saker!
Nu har jag precis blivit klar med att plocka undan de mesta.. Ligger i sängen nu, med 3 st FIFA spelande pojkar!! *SUCK*
Men ska försöka sova nu, precis som Nilo gör, sen ngr timmar tillbaka!
Godnatt fina ni! <3

Mitt inköp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0