känns toppen...

Hejhej! :)
Längesen jag bloggade nu.. Så tänkte att det var dags att dra igång igen..
Som jag skrivit om tidigare, så har jag ju problem med panikångest!
Men nu har jag fått "hjälp" mot den.. Även om de var jobbigt att ta tag i de o prata om de.
Så känns de som en fruktansvärd lättnad.. Så de känner verkligen toppen!!
Jag är sjukskriven i 2 veckor, så Robin är hemma dessa 2 veckor med mig & Nilo!
Helt underbart att ha hans stöd... ♥

Idag har jag varit själv en stund, UTAN PANIK ATTACKER!!
Då jag vaknade & robin ej var hemma...........
Sen blev de frukost bullar som han hade varit o handlat.. Sen massa städninng o upp till mamma o kopiera o skicka iväg papper till försäkringskassan!! Om sjukpenning & robins pappa ledighet..
Sen åkte vi till Malmö & sen till klågerup! En helt underbar dag!
Skönt att komma ut, behövs verkligen!
Har verkligen varit LÅST pgr av den jäääkla paniken!!! Men de kan inte mer än bli bättre..

Nu ska jag sova!!
Ser framemot dagen imorgon!!!! ♥
Ska till underbara vänner i eslöv,o bara mysa!



finast i världen!!! <3

Kommentarer
Postat av: Susanna

Känns det inte skönt att kunna vara ensam? Det behövr vi alla... kramis! <3

2011-09-23 @ 11:26:20
URL: http://www.nattstad.se/susannastihl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0